Corporatia International Business Machines (IBM), al doilea producator mondial de software, va cumpara DataMirror pentru 170 milioane de dolari (123 milioane de euro) pentru a oferi acces mai rapid companiilor la informatii, relateaza Bloomberg.
IBM a oferit 27 de dolari (19,5 euro) pentru o actiune DataMirror, cu 20% in plus fata de pretul de inchidere din 13 iulie, de numai 22,50 de dolari (16,3 euro).

Prin achizitionarea companiei din Ontario, gigantul IBM, avand sediul in New York, va adauga clientelei sale peste 2.200 de nume, incluzand Citigroup si Goodyear Tire & Rubber. Oficialii IBM estimeaza ca noua divizie va contribui cu aproximativ 50% la veniturile companiei in 2010, cu 40% mai mult decat anul trecut.

“Preluarea DataMirror va completa portofoliul nostru de informatii, oferind clientilor o mobilitate mai ridicata in alegerea si utilizarea acestora”, a declarat vicepresedintele IBM, Paraic Sweeney.

Spre exemplu, DataMirror este responsabila de administrarea site-ului Tiffany & Co, cel mai mare producator de bijuterii din Statele Unite, furnizand informatii despre produsele din stoc si timpul in care trebuie completate noile comenzi, a continuat Sweeney.

Tranzactia se va finaliza la sfarsitul celui de-al treilea trimestru, au precizat reprezentantii companiei IBM. Acestia au anuntat ca au semnat un contract de 1,4 miliarde de dolari (1 miliard de euro) pentru a administra reteaua de calculatoare si Internet a companiei AstraZeneca, al doilea producator de produse farmaceutice din Marea Britanie, prelungind cu sapte ani contractul precedent.

IBM a achizitionat, incepand cu 2000, peste 65 de companii, din care 46 producatori software, oferind un total de 17 miliarde de dolari (12,3 miliarde de euro).
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri