Cu toate ca sectorul telecom a fost mai ferit de criza, concurenta acerba de pe aceasta piata se reflecta in ofertele tot mai competitive ale furnizorilor, care par sa se intensifice spre finalul anului – perioada care este caracterizata, fara promotiile speciale, de o evolutie mai lenta a vanzarilor.
”Faptul ca recesiunea nu s-a facut simtita atat de puternic precum se astepta in sectorul telecom nu inseamna ca operatorii de pe aceasta piata vor inregistra aceleasi cresteri ca in anii trecuti. Batalia se da pentru atragerea de noi clienti, dar mai ales pe fidelizarea celor deja existenti, iar acest lucru se poate realiza oferindu-le oamenilor ceea ce cauta cel mai mult in aceasta perioada: reduceri, gratuitati, preturi mici, chiar si cu riscul de a micsora temporar marjele de profit”, a declarat Dinu Malacopol (foto), CEO al Digital Cable Systems.

Conform informatiilor furnizate de Digital Cable Systems, in medie peste 75% din vanzarile unui operator telecom sunt generate de ofertele promotionale.

”De cativa ani buni nu mai exista la nici un operator campanii de achizitie care sa nu fie promovate prin oferte generoase, astfel creandu-se deja o expectanta pe piata”, a adaugat Malacopol.

Astfel, AKTA, divizia DCS orientata catre consumatorii casnici, ca furnizor de servicii de televiziune, Internet si telefonie, estimeaza ca promotiile ii vor aduce in decembrie o crestere de aproximativ 80% a vanzarilor fata de media lunilor anterioare

Piata de telcomunicatii creste in 2010 cu 5%
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri