Domo, al doilea retailer electroIT pe piata locala, cu afaceri de circa 170 de milioane de euro anul trecut, a deschis un nou magazin de 2.500 de metri patrati in Baneasa Shopping City, ajungand la o retea de 127 de magazine sub brand propriu.
Acesta este impartit pe 2 etaje si ofera consumatorilor 15.000 de articole din peste 70 de branduri renumite.

„Suntem bucurosi ca strategia de optimizare si restructurare pe care o aplicam inca de anul trecut are deja rezultatele dorite, Domo ramanand singura retea de retail din sector in continua expansiune, foarte aproape de obiectivul principal stabilit pentru anul 2010, sa ajungem numarul unu pe piata din Romania. Cu deschiderea din Baneasa, am bifat inca o locatie vizata de mult timp”, declara Lorand Szarvadi – CEO Domo Retail.

Magazinul este situat pe locul in care pana in urma cu doua luni a fost situata o unitate Flanco care a fost relocata in Sun Plaza, cel mai mare centru comercial din tara, reprezentantii Flanco International motivand ca relocarea a avut loc pentru a avea acces la o zona cu trafic comercial mult mai mare. Adrian Olteanu, directorul executiv al Flaco International declara dupa primul week-end de la deschiderea Flanco Sun Plaza ca se asteapta ca magazinul din cartierul Berceni sa ajunga la vanzari de 10 milioane de euroin primul an de functionare.

Domo detine o retea din 134 magazine (127 sub brand propriu si 7 magazine Technomarket) ce insumeaza aproape 80.000 de metri patrati si peste 1650 angajati.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea IT & C »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
FOTO Cum arata noul concept Diverta din Baneasa Shopping City