Mango lansează un nou concept de magazin prietenos mediului

Brandul de fashion spaniol Mango și-a reproiectat conceptul de magazin pentru a se potrivi mai bine comportamentului în continuă schimbare al consumatorilor, cu accent pe grijă pentru mediu. Prima deschidere este planificată pentru luna aceasta în Germania, scrie publicația britanică retaildetail.eu.

Compania spune că noul magazin va fi construit pentru a fi atât mai prietenos mediului înconjurător, cât și a eficienței energetice. Noul magazin combină surse de lumină cu consum redus și controlul temperaturii cu materii prime tradiționale precum ceramică, ciment, lemn și marmură, care se găsesc în toate magazinele.

Pentru a îmbunătăți experiența de cumpărare, Mango a creat, de asemenea, noi servicii și caracteristici, cum ar fi programul click & collect, prin care sunt colectate hainele și încălțămintea uzată, precum și cabine mai largi și case de marcat la toate etajele. De asemenea, va exista și un spațiu pentru colecții online exclusive, pe care clienții le pot testa pe loc.

„Industria noastră se află într-o transformare completă, la fel cum este și Mango. Magazinele au fost întotdeauna un punct de întâlnire între clienți și marca noastră, motiv pentru care dorim să oferim clienților experiențe personalizate, susținute de tehnologie și servicii într-un mediu primitor", spune César de Vicente, directorul de vânzări Mango.

Primul magazin echipat conform noului concept se va deschide în luna martie în centrul orașului Düsseldorf și are o suprafață de vânzare de 1.400 de metri pătrați.

Citeste si:
Brandul de fashion care pare imun la criza coronavirus
Mango, brandul de fashion...

Pe lângă dorința de a crea magazine prietenoase cu mediul înconjurător, Mango folosește și materiale sustenabile, cu 44% fibre naturale. Anual, crează peste 18.000 de articole, printr-un proces ce vizează reducerea impactului asupra mediului.

Povestea Mango a început în anul 1984, în orașul Barcelona, Spania. Brandul este acum prezent în peste 90 de țări, cu mai mult de 1.300 de magazine.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Internațional »



Setari Cookie-uri