Fostul preşedinte american Donald Trump vrea să comunice cu susţinătorii săi prin intermediul site-ului propriu după ce a fost interzis de principalele platforme de social media, notează dpa, preluat de Agerpres.

Fostul preşedinte a lansat marţi o pagină de blog pe site-ul său, similară vizual cu Twitter, dar care conţine doar postări ale sale.

Din punct de vedere tehnic, susţinătorii pot folosi pagina şi pentru a redistribui postări ale lui Trump pe Twitter sau Facebook, dat fiind că există opţiunea de a distribui orice postare scurtă drept citat prin intermediul platformelor de social media.

Nu este însă clar deocamdată dacă respectivele platforme vor permite o astfel de activitate.

Trump a fost interzis pe Twitter, Facebook şi YouTube după ce susţinători ai săi au luat cu asalt Capitoliul de la Washington în ianuarie.

Conducerea Facebook intenţionează să anunţe miercuri dacă interdicţia aplicată lui Trump va mai rămâne în vigoare sau nu.

Twitter a indicat deja în mod clar că nu intenţionează să ridice interdicţia, iar YouTube că îi va debloca profilul atunci când riscul de violenţe va scădea.

În ultimele luni, Trump s-a bazat pe declaraţii trimise pe email pentru a comunica cu susţinătorii săi. Anterior, contul de Twitter era, de departe, canal său de comunicare cel mai important.

Au existat speculaţii că magnatul şi-ar putea lansa o platformă proprie de social media.

În secţiunea de blog intitulată 'From the Desk of Donald J Trump' (De la Biroul lui Donald J Trump'), susţinătorii pot da 'like' postărilor individuale - la fel ca pe Twitter - şi primi notificări cu postările noi.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri