Cunoscutul brand de ketchup Heinz a angajat o echipă de astrobiologi pentru a găsi răspuns la una dintre cele mai importante întrebări ale vremurilor noastre: vor putea coloniștii planetei Marte să își producă propriul ketchup?

Heinz a colaborat cu 14 astrobiologi de la Aldrin Space Institute, din Florida (SUA), pentru a planta și crește roșii într-un sol marțian simulat.

”Echipa a reușit să obțină cu succes o recoltă de roșii Heinz, din semințele brevetate ale companiei, ce au calitățile necesare pentru a trece standardele de gust pentru a se transforma în binecunoscutul ketchup”, au anunțat reprezentanții companiei, citatți de Cnet.com.

Momentan nimeni nu poate cumpăra o sticlă de ketchup Heinz ”Ediție Marțiană”, dar măcar ne putem liniști cu gândul că viitorii nepoți, care vor coloniza Marte, vor avea la dispoziție ketchup.

Deși este evident că totul reprezintă de fapt o campanie de marketing Heinz, oamenii de știință subliniază și faptul că cercetările au fost cât se poate de serioase.

”Până acum, majoritatea cercetărilor ce vizau metode pentru a crește plante în condiții simulate marțiene erau făcute pe plante cu un ciclu de creștere scurt. Acest proiect a analizat metodele de a cultiva plante pe termen lung. Să obținem o recoltă de roșii Heinz era cel mai bun rezultat posibil”, a declarat Andrew Palmer, astrobiologul care a condus proiectul dezvoltat timp de doi ani de zile.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri