Dacă ți-ai făcut vreodată probleme pentru faptul că nu poți comanda mâncare când ești în club, acum nu mai ai de ce să-ți faci griji. Cel puțin dacă ești în în Sydney, Australia, unde compania KFC face o mișcare inedită și deschide o replică a unui magazin chiar într-un club de noapte.

Locația nu va fi însă permanentă, anunță news.com.au, ci va funcționa doar pentru o noapte, mai precis pe data de 21 octombrie, într-o locație care pentru moment este secretă, dar va fi dezvăluită cu 48 de ore îniante de eveniment.

Conceptul se va numi Kentucky Fried Clubbing și îl va avea în centru pe producătorul de muzică electronică Luude, care a pregătit chiar și un produs semnat de el însuși pentru noaptea respectivă.

Este vorba despre așa-numitul Luude Zinger Slider, care conține fileul tipic Zinger, la care se pot adăuga fie sos, fie condimente.

Până și intrarea în club va fi de altfel tematică, după cum remarcă chiar Luude. "Participanții vor trebui să intre printr-un frigider, sună periculos", a declarat producătorul, conform aceleiași surse.

Deși în club meniu nu va fi disponibil decât în noaptea respectivă, el va putea fi totuși comandat de pe site-ul companiei pe tot teritoriul Australiei între datele de 4 și 30 octombrie, din așa-numitul "meniu secret".

"Suntem dedicați industriei muzicale din Australia și vieții de noapte din această țară, din acest motiv le aducem australienilor experiența KFC supremă, a arătat și Tami Cunningham, Chief Marketing Officer KFC Australia.

Sursa foto: Shutterstock / KULLAPONG PARCHERAT

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri