American Express a afisat un profit trimestrial in scadere, insa peste estimarile analistilor, ca urmare a reducerilor de costuri, scaderii reduse a cheltuielilor de consum si diminuarii pierderilor din credite, relateaza Les Echos, citat de NewsIn.
Cea mai mare companie de carduri de credit din Statele Unite, din punct de vedere al tranzactiilor, a inregistrat in al treilea trimestru un profit net de 640 milioane dolari, sau 53 centi/actiune, fata de 815 milioane dolari, sau 70 centi/actiune, in aceeasi perioada a anului trecut.

Rezultatele trimestriale includ un castig exceptional de 180 milioane dolari, care ia in calcul investitiile din filialele internationale.

Excluzand acest element, American Express a afisat un profit din activitatile proprii de 44 centi/actiune. Pe aceeasi baza, analistii estimau, in medie, un profit net de 38 centi/actiune.

Cifra totala de afaceri a scazut cu 16%, la 6 miliarde dolari, insa cheltuielile consolidate s-au diminuat semnificativ, cu 17%, la 3,9 miliarde dolari, datorita reducerii efectivelor, cheltuielilor de marketing si costurilor de fidelizare.

Directorul financiar a precizat ca scaderea volumelor de tranzactionare s-a temperat in fiecare luna a celui de-al treilea trimestru si ca va continua sa incetineasca si in octombrie.

In cadrul diviziei de carduri de credit din Statele Unite, pierderile din creditele neperformante au scazut de la 10% in al doilea trimestru la 9,8%, insa raman in urcare fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Provizioanele pentru pierderi s-au redus cu 13% in al treilea trimestru, la 1,2 miliarde dolari.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri