Agentia care a dat, printre primele, tonul in piata de creatie locala, revine in forta. 21 de oameni de creatie, media, PR si client service, toti din Tempo, isi vor face specializarea la seminariile de la Cannes Lions. Evaluata la aproximativ 60 000 de euro, investitia lui Dragos Grigoriu in educatia echipei bate toate recordurile de pana acum. Era amatorilor in advertising incepe sa-si vada declinul cu ochii.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Interviuri »


Setari Cookie-uri F