Bărbații sunt din ce în ce mai deschiși pentru a urma proceduri estetice de întinerire sau pentru corectarea imperfecțiunilor. Dacă în urmă cu un deceniu, clinicile medicale estetice erau frecventate, în majoritate, de femei, în prezent, 20% dintre clienți sunt bărbați, potrivit medicului chirurg estetician Iancu Morad, fondator al Luxury Aesthetics, una dintre cele mai importante clinici estetice din Capitală.

Pandemia a accelerat această schimbare de mentalitate, spune medicul, deoarece cei mai mulți dintre noi au participat la teleconferințe, unde camera web i-a făcut să își analizeze mult mai mult trăsăturile și să observe imperfecțiunile. În plus, sunt mult mai deschiși să treacă pragul clinicii deoarece știu că, în prezent, există foarte multe tratamente estetice care nu presupun operație și perioadă de recuperare și care oferă rezultate naturale.

La ce intervenții estetice recurg bărbații

Conform medicului chirurg estetician Iancu Morad, tratamentele antirid cu botox, cele pentru cearcăne și blefaroplastia se numără printre intervențiile pe care aceștia le cer de cele mai multe ori. Cei mai mulți dintre clienții de sex masculin lucrează în corporații și au funcții de conducere, care presupun un grad mai mare de atenție asupra modului în care arată și se prezintă la întâlnirile de business.

În urmă cu zece ani, majoritatea clienților clinicii era alcătuită din femei, ponderea publicului masculin fiind undeva la 5%. Odată cu avântul rețelelor de socializare, au putut analiza o multitudine de fotografii și filmări cu rezultatele pe care le-au obținut alți bărbați în urma tratamentelor estetice și au căpătat mai multă încredere să vină la control și să spună ce îi nemulțumește.

Iancu Morad, Luxury Aesthetics

Luxury Aesthetics intervenții estetice

În prezent, publicul masculin este mult mai informat și mai relaxat. În 2018, spre exemplu, din pacienții care au făcut blefaroplastie, intervenția prin care se elimină pielea în exces din zona pleoapelor, doar 2-3% erau bărbați.

"Acum, am depășit 25% și clinica noastră este acum lider la acest tip de intervenție estetică, pentru că se realizează într-o jumătate de oră, doar cu anestezie locală și nu presupune internare și perioadă de recuperare. Prin eliminarea pielii în exces de la nivelul peoapelor, privirea este întinerită, căpătăm trăsăturile pe care le aveam în tinerețe, fără a ne modifica fizionomia. La fel și la botox, atent efectuat. Rămânem noi înșine, dar varianta noastră mai tânără. Nu este deloc un semn de slăbiciune pentru un bărbat să se îngrijească. Este o dovadă de respect față de sine și față de cei din jur”, spune medicul chirurg estetician Iancu Morad.

Bărbații care apelează la intervenții estetice nu vor să își schimbe radical înfățișarea, ci vor să arate mai odihniți, mai "proaspeți". Cei mai mulți bărbați, cum este și cazul femeilor, vin la clinică, în primul rând, pentru rezolvarea problemei ridurilor de la nivelul feței.

"De exemplu, avem riduri la nivelul frunții care ne dau un aspect mai lăsat, mereu încruntat sau linii orizontale care se văd permanent, nu doar când ne mirăm. Din această cauză, se lasă și sprâncenele, ochii par mai triști. Bărbații au înțeles că nu au altă alternativă, dacă vor să scape de aceste riduri neplăcute, decât să facă microinjecții cu botox. În zona din colțul ochilor, acolo unde s-a format laba gâștii, pe frunte și între sprâncene. Odată ce au văzut cât de întineriți și odihniți arată după tratament, și nu au fața înghețată, așa cum credeau inițial, au căpătat și mai mare încredere și o dorință firească să aibă mai multă grijă de aspectul lor estetic", mai spune fondatorul Luxury Aesthetics.

În plus, bărbații sunt deranjați, de cele mai multe ori, și de faptul că au cearcăne adânci, fie din cauză ereditară, fie că au un job solicitant, unde stau mult cu ochii în calculator. Așa se face că ne întreabă dacă există vreo soluție pentru a scăpa de ele, ideal, fără operație. În cazul de față, cearcănele adânci pot fi nivelate cu micro injecții cu acid hialuronic special conceput pentru zona sensibilă de sub ochi.

Luxury Aesthetics intervenții estetice

”Pacienții sunt, în prezent, mult mai înclinați să aleagă orice soluție care nu presupune operație. Trendul actual în medicina estetică îl reprezintă tratamentele în care seringa înlocuiește bisturiul. Avem în prezent intervenții la care acum 10-15 ani nici nu visam că se vor putea face fără bisturiu. De exemplu, modelarea sânilor. Putem să injectăm grăsime proprie, substanțe naturale, pentru a mări bustul. Avem, de asemenea, rinoplastie fără operație. Putem remodela nasul cu ajutorul substanțelor de umplere și a toxinei botulinice pentru un rezultat spectaculos. Tehnicile și aparaturile avansează permanent. Blefaroplastia o realizăm acum în 20-25 de minute și nu mai tăiem cu bisturiul, ci avem aparate speciale pe bază de radiofrecvență. Asta ne ajută nu doar ca pacientul să nu mai simtă durere, dar și să se recupereze mult mai repede. A doua, a treia zi, pacientul revine deja la viața lui obișnuită”, adaugă Dr. Iancu Morad, proprietarul Luxury Aesthetics.

Clinica medicală, închiriată de corporații pentru evenimente private

Un nou trend, în prezent, este ca marile companii să închirieze clinica medicală pentru a organiza evenimente private dedicate angajaților.

”Este o nouă modalitate de recompensare a rezultatelor angajaților și de stimulare a gradului lor de mulțumire. Am avut acțiuni de acest tip în luna martie, când clinica Luxury Aesthetics a găzduit evenimente private, în cadrul cărora angajatele s-au putut răsfăța, preț de mai multe ore, urmând tratamente estetice neinvazive sau minim-invazive. Este un alt fel de recompensă, care s-a dovedit a fi foarte eficientă. Pot fi evenimente de acest tip cu zeci de angajați. Un astfel de pachet, cu servicii incluse, pornește de la 15.000 de euro, în funcție de numărul participanților, declară medicul chirurg estetician Iancu Morad.

Sursa foto: Luxury Aesthetics

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Roxana Grosu
Roxana a absolvit Facultatea de Litere , fiind și traducător autorizat de engleză și franceză. Are o experiență de peste 15 ani în presă și comunicare, este grammar nazi și pasionată de istoria artei. Ca jurnalist, a lucrat pentru publicații precum Businessmen's, Bucharest Business Week , România Liberă - unde a fost editor coordonator - și Wall-Street.ro . De-a lungul carierei jurnalistice, Roxana a scris pe domenii precum diplomație , turism , aviație , retail ,...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »


Setari Cookie-uri