Urmand exemplul unor mari designeri precum Armani, Prada sau D&G, Christian Dior si-a lansat recent prima linie de telefoane mobile de lux.
Aceste noi modele de telefoane mobile create de Christian Dior sunt destinate in principal pietelor emergente din China si Rusia, tari in care produsele ce poarta semnatura unui brand sau designer celebru cunosc o popularitate fara precedent.

“In acelasi mod in care am largit portofoliul brandului Christian Dior prin lansarea unor linii de produse precum ceasuri si bijuterii, intentionam sa intram si in acest segment de piata reprezentat de telefoanele mobile de lux, crescand astfel vanzarile si notorietatea companiei”, sustine directorul executiv de la Dior.

Noul telefon nu prezinta detalii tehnice deosebite; are totusi ecran touchscreen, camera foto si, bineinteles, la capitolul design se diferentiaza de celelalte telefoane de lux prin inscriptia "My Dior" cu litere de dimensiunea unul USB.

Telefonul va fi produs de francezii de la ModeLabs, specializati in astfel de bijuterii tehnologice semnate de nume celebre, iar pretul la care va putea fi achizitionat se ridica la aproximativ 3.500 de euro (5.000 de dolari).

In primele doua saptamani de la lansare, telefonul va fi disponibil doar in magazinele si buticurile apartinand brandului Christian Dior, urmand ca apoi sa fie distribuite si in restul magazinelor de profil partenere.

Cititi si alte articole de lifestyle pe YourMoney - noi va recomandam:

1. Un nou brand de lux in Romania
2. Stilul de viata Versace
3. Christian Lacroix – designerul unui nou turn din Dubai
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »


Setari Cookie-uri