Un subiect nu foarte interesant din punct de vedere al continutului ne-a captat atentia prin modul in care s-a prezentat.

Si cum prima impresie conteaza, am decis sa va povestim despre el. Ineditul consta in faptul ca, in locul unui simplu comunicat de presa, Nestea a gasit de cuviinta sa se ambaleze intr-o cutie aurie, in care se gasea o sticluta pe podium, alaturi de un suport pentru pahare metalic, de aceeasi culoare. Modul creativ de prezentare, ambalajul, precum si ideea sticlei urcate pe podium au scos marca din rutina cu care comunica alte companii acest gen de mesaje. Vizualul a transmis mai mult decat a facut-o comunicatul de presa. Partea creativa a prezentarii apartine Agentiei McCann. Nestea ocupa primul loc pe piata de ice tea de la noi din tara. Rezultatul nu este o performanta extraordinara, avand in vedere ca piata pe acest segment nu era una aglomerata. Lipton, singurul concurent serios, a pierdut stafeta in fata unei bauturi ce a avut sustinere pe media din partea celor doua companii producatoare: Coca-Cola si Nestle.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri