Adrian Iota, 23 de ani, graphic designer la Publicis Romania, este unul din cei 2 castigatori ai industriei de publicitate din Romania care vor participa in perioada 17 24 iunie la prestigiosul festival de publicitate de la Cannes, sectiunea Young creatives.

Absolvent al Academiei de Arte din Bucuresti, creativul lui Publicis a debutat in publicitate in anul II de facultate la agentia Adviser, unde, in calitate de Art Director, a lucrat pe cele mai multe din conturile agentiei. Dupa cateva luni de experienta, a trecut la departamentul de web al aceleeasi agentii, Adviser Interactive. Dupa separarea celor 2 companii, Adrian, impreuna cu majoritatea dintre fostii colegi, au lucrat pentru 4 Players, agentie in care si-a demonstrat atat calitatile de web designer cat si cele de Art Director.

In octombrie 2005 s-a alaturat echipei de creatie a agentiei Publicis Romania. Dragos Olteanu, Directorul de Creatie al Publicis Romania, povesteste despre colegul sau: Ca-n orice poveste frumoasa, l-am cunoscut pe Adi intimplator. Era vecin de palier cu un fost coleg de-al meu. Mi-a trimis portofoliul, mi-a placut, l-am chemat. Dar ce am vazut la el in primul rand a fost bunul simt. si cel dat de cei 7 ani de-acasa de la el, si bunul lui simt estetic, cel care-l ajuta la ce face. Ma bucur extraordinar pentru el, i s-a intamplat un lucru pe care-l merita cu prisosinta. il astept cat de curand, in departament ca art director.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri