Conceptul creativ se bazeaza tocmai pe atributele produsului, inclusiv pe beneficiile asigurate de ambalaj. PET-ul Timisoreana, care pastreaza cea mai durabila prospetime, a fost creat pentru oamenii obisnuiti, care pun umarul pentru a cladi cele mai durabile constructii., Mara Vasile, Account Manager Lowe. Obiectivele companiei Timisoreana sunt de a aduce la cunostiinta beneficiile PET-ului dar si de a continua campania de recunoastere a oamenilor obisnuiti care au savarsit lucruri extraordinare. Timisoreana este promisiunea ca povestea lor merge mai departe.
Semida Duriga, copywriter Lowe & Partners:
"Scurte consideratii despre bunatatea PET-ului nostru:
Actiunea: 22 de ore de filmare. 21 de ore de ploaie. Concurs de tricouri ude. Castigator: toata lumea. Raniti la datorie: regizorul lovit puternic de o criza de sciatica si de tristetea faptului ca Anglia a pierdut meciul la Mondiale. Morti: cam 200 de fluturi care s-au sinucis in numele artei, atrasi irezistibil de luminile folosite la filmare pe timpul noptii. Cei mai fericiti: cainii hraniti cu resturi de la masa agentiei. Re-actiunea: Motive de mandrie: Scena de deschidere a spotului. Promisiuni: Povestea merge mai departe." Spotul a fost filmat pe barajul Siriu, situat intre Buzau si Brasov, pana tarziu in noapte, dupa 22 de ore de filmare dintre care 21 pe o ploaie torentiala!
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: