Romtelecom si Cosmote Romania anunta agentiile castigatoare pentru contul comun. Astfel, GMP se va ocupa de serviciile de creatie, iar Media Investment, de serviciile media. Agentiile au semnat un contract de 2 ani.

Procesul de selectie a fost unul complex, implicand numeroase etape si a beneficiat de suport din partea Grupurilor.

Selectia serviciilor de creatie a inclus unele dintre cele mai importante agentii de pe piata romaneasca, care si-au demonstrat abilitatile, bazandu-se atat pe criterii tehnice, cat si financiare. Prin urmare, serviciile de creatie vor fi preluate de GMP. Agentia s-a clasat prima, in functie de urmatoarele criterii: abordare strategica si creativa, raspuns rapid si eficienta. GMP va furniza servicii de advertising standard (strategie, creatie, servicii clienti, productie de advertising) pentru intreg portofoliul de branduri al companiilor, pentru o perioada de doi ani.

Pentru serviciile media, cele mai importante cinci companii din industrie din punct de vedere a veniturilor s-au calificat in procesul de selectie. Agentia selectata a fost Media Investment, ca urmare a evaluarii strategiei media, a instrumentelor si metodelor propuse, precum si a preturilor. Media Investment se va ocupa de servicii media si de planificare pentru grupul de companii Cosmote si Romtelecom, pentru urmatorii doi ani.

Citeste si:
Romania, cel mai mare numar de clienti pentru pachetele Magenta One
Romania, tara cu cel mai mare...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
Interviu mobil cu Dan Balotescu: despre piata media si inginerie