Multe guverne impun companiilor care vând tutun sau alcool să își avertizeze potențialii clienți, în cadrul reclamelor, cu privire la efectele negative ale acestor produse. Franța duce această politică chiar mai departe și va impune companiilor auto ca în cadrul reclamelor să încurajeze oamenii să meargă pe jos sau cu bicicleta, în loc de a conduce.

Legea va intra în vigoare de la 1 martie 2022, ea fiind rezultatul a mai multor ani de lobby din partea ONG-urilor de mediu din Franța. Legea prevede ca fiecare reclamă auto să conțina una dintre aceste trei expresii: ”pentru drumuri scurte, mergeți pe jos sau cu bicicleta”, ”luați în considerare posibilitatea de a merge cu alte persoane în mașină” și ”folosiți zilnic transportul public”.

Mesajele trebuie incluse în orice tip de reclamă, fie că este vorba de print, online, TV sau radio.Mesajele trebuie să fie clar vizibile. De asemenea, în anumite contexte trebuei folosit hashtag-ul #SeDéplacerMoinsPollue, care s-ar traduce cu ”călătoriți fără poluare”. Amenzile pentru nerespectarea prevederilor legii pot ajunge la 50.000 de euro.

Măsura face parte dintr-o amplă campanie a Franței de a reduce poluare din atmosferă, mașinile deținute de persoane fizice fiind responsabile pentru 15% din totalul de gaze de seră produse de această țară.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Ionut Sisu
Ionuț Șișu scrie pentru Wall-Street.ro din anul 2011, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef adjunct . El și-a început activitatea în presă în 2007, în departamentul de limbă engleză al Mediafax monitorizare. În perioada 2008-2009, Ionuț a acoperit domeniile piețe de capital și finanțe personale în cadrul Business Standard, publicația de afaceri a trustului Realitatea-Cațavencu. După o scurtă perioada de timp în cadrul Corect...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri