Studiul a relevat faptul ca majoritatea companiilor mari isi reduc cheltuielile acolo unde este posibil, concentrandu-se pe productivitate si cresterea profitului. Publicitatea online si dezvoltarea marketing-ului motoarelor de cautare pe Internet au avut un impact major in peisajul media actual, tacticile media venind in sprijinul majorarii tranzactiilor.
In termenii incasarilor, publicitatea online si cea directa prin intermediul mail-ului au fost castigatorii din primul trimestru al 2007, inregistrand o crestere a costurilor de 16,7% si respectiv 4,5% fata de aceeasi perioada a anului precedent. Televiziunea, spoturile publicitare, spoturile radio si reclamele din presa scrisa s-au confruntat cu o scadere a cheltuielilor publicitare.
Mai mult, cheltuielile cu publicitatea internationala se remarca printr-o rata de crestere mult mai rapida decat totalul inregistrat anul acesta in publicitatea americana, potrivit raportului alcatuit de Universal McCann.
Pentru anul 2008, Coen estimeaza o crestere de 5% a cheltuielilor cu publicitatea si o cifra de 305 miliarde de dolari, in timp ce la nivel international cresterea va fi mai accentuata, de 5,8%, totalizand 360 miliarde de dolari.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: