Investitiile publicitare in media vor creste cu 6,8% la nivel global, in anul 2008, si vor ajunge la suma de 479 de miliarde de dolari, arata studiul "This Year, Next Year", realizat de GroupM, parte din grupul de publicitate WPP, citat de Worldscreen.com.

Potrivit studiului, televiziunea si internetul vor fi canalele care vor atrage cele mai mari bugete de publicitate in anul 2008. In Statele Unite, investitiile in publicitate au crescut cu 2,8% in 2007, iar anul acesta studiul prevede o crestere de 3,7%, scrie NewsIn.

In America de Nord, investitiile globale in publicitate vor fi de aproape 181 miliarde de dolari in anul 2008, in timp ce veniturile vor atinge suma de 168,6 miliarde de dolari.

Europa de Vest se afla pe locul doi in materie de investitii publicitare in media si reprezinta 27% din totalul acestora la nivel global. GroupM prevede ca, anul acesta, Europa de Vest va contribui cu 16% la cresterea globala a publicitatii.

Studiul mai arata ca, in 2008, cheltuielile in publicitate in Europa de Vest vor scadea cu 4,3%, iar veniturile vor fi de 127,2 miliarde de dolari.

Investitiile in publicitate in China vor creste cu 25% in 2008, in timp ce anul trecut acestea au inregistrat o crestere de 29%.

Group M este cea mai mare companie din lume care ofera servicii de media. Group M apartine de WPP, al doilea cel mai mare grup de publicitate din lume. Din reteaua Group M mai fac parte, printre altele, agentiile MediaCom, MindShare si Mediaedge:cia.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Citește și
Cum s-au schimbat hobby-urile românilor în timpul carantinei
Setari Cookie-uri