Cea de-a patra editie a evenimentului Cannes Predictions initiat si organizat de Leo Burnett Romania se va desfasura in parteneriat cu Business Media Group, in cadrul editiei Strategic 2005, eveniment dedicat publicitatii, marketingului si comunicarii si va avea loc in data de 14 iunie, ora 18.30, la World Trade Center Bucuresti, Sala New York.
Leo Burnett Romania ofera si in acest an publicului larg posibilitatea de a-si exprima preferintele si a-si verifica capacitatea de analiza publicitara.
Astfel, alaturi de evenimentul propriu-zis din 14 iunie, unde accesul se va face pe baza de invitatie, Leo Burnett va ofera posibilitatea de a vota incepand cu 15 iunie pe site-ul www.leoburnett.ro/cannesprediction creatiile pe care le considerati castigatoare la Cannes Lions.

Evenimentul Cannes Predictions a fost organizat pentru prima oara in 1986 de catre Leo Burnett Chicago pentru angajatii sai si a fost transmis mediei de specialitate. De-a lungul anilor, aceasta caseta a devenit o traditie mult asteptata, ce informa presa si liderii industriei de publicitate despre spoturile TV care aveau cele mai mari sanse sa castige premii la festivalul Cannes Lions.

Evenimentul propriu - zis consta in vizionarea celor mai bune 50 de spoturi TV si alegerea acelora care sunt pretendente la marele premiu.. Participantii la acest eveniment.fac predictii asupra celor mai bune 20 de spoturi care au sanse sa fie premiate de catre juriul de la Cannes. Castigatorul Cannes Predictions este participantul care obtine cel mai mare scor in urma votului exprimat.

Astazi, caseta Cannes Prediction este vizionata in primele doua saptamani ale lunii iunie in peste 20 de tari, raspandind misiunea Leo Burnett de a impune standarde din ce in ce mai inalte pentru creativitate.

Incepand din 2002, Leo Burnett Romania organizeaza anual Cannes Predictions si in tara noastra, dorind sa ofere celor pasionati de publicitate posibilitatea de a vedea cele mai bune creatii din lume de la ultimul Cannes.

In ceea ce a devenit deja o traditie, Leo Burnett Romania premiaza castigatorul concursului Cannes Predictions din acest an cu un sejur la Festivalul de Publicitate al Noii Europe de la Portoroz, Golden Drum Festival., din luna octombrie. Leo Burnett va desemna castigatorul acestei editii Cannes Predictions in saptamana 27 iunie 3 iulie.

Leo Burnett Romania se pozitioneaza ca agentia cu cele mai bune servicii de strategie si creatie din Romania. Leo Burnett Romania este detinatoarea titlului de Agentie a Anului si prima agentie romaneasca finalista la Cannes.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri