Veniturile obtinute din publicitatea ziarelor americane a scazut cu 7,9% in 2007, acesta fiind al doilea an cand se inregistreaza un declin, in mai mult de jumatate de secol, a confirmat o asciatie specializata (Newspaper Association of America), citata de New York Times.

Aceasta scadere este cauzata, in principal, de cresterea continua de care se bucura publicitatea online.

Industria de advertising in media scrisa s-a aratat mai puternica, pana iarna trecuta, in Statele Unite. Insa, cu cat nivelul economic a scazut, cu atat ziarele au cunoscut o scadere a castigurilor in sectorul publicitar, in ultimul trimestru al anului trecut – cand s-au inregistrat cele mai mari vanzari pe site-uri, datorate publicitatii online.

In acea perioada, venitul obtinut din publicitatea din mediile traditionale ale media a scazut cu 10,3%, fata de acceasi perioada a nului trecut, potrivit New York Times.

Cele mai slabe cifre inregistrate in istoria publicitatii targetata in media traditionala s-au inregistrar in 2007.

De cealalta parte, castigurile obtinute din publicitatea de pe site-urile ziarelor a crescut cu 18,8%, chiar daca acest procent este unul din cei mai mici inregistrati in ultimii trei ani, cand se inregistra o crestere de 30% din publicitatea ziarelor de pe Internet.

Reclamele online au detinut doar 7,5% din venitul total obtinut din publicitatea din ziare, anul trecut, ceea ce demonstreaza faptul ca este nevoie sa mai treaca cativa ani pana ca digitalul sa subordoneze print-urile.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
Setari Cookie-uri