Incepand cu luna mai 2008, agentia de relatii publice Rogalski Grigoriu gestioneaza contul de PR pentru Sony Ericsson Romania.
Rogalski Grigoriu PR va furniza relatii de consultanta strategica si de implementare atat a campaniilor de comunicare pentru noi produse cat si la nivel de corporatie, incepand cu luna mai, 2008.

„Echipa Rogalski Grigoriu a fost extrem de atenta la toate cerintele brief-ului, a demonstrat o experienta bogata in cunoasterea pietei din Romania si a dovedit multa creativitate in abordarea brandului Sony Ericsson. Suntem increzatori in acest nou parteneriat si suntem siguri ca vom realiza multe lucruri frumoase impreuna”, a declarat Carmen Capitanescu, Director Marketing Zonal Sony Ericsson.

Cu peste 100 de milioane de telefoane vandute in 2007, Sony Ericsson este in prezent unul dintre cei mai mari 5 producatori de telefoane mobile din lume. Fiind unul dintre cei mai importanti jucatori pe piata cu reprezentante in peste 80 de tari, telefoanele noastre mobile, accesoriile si cardurile PC au devenit sinonime cu inovatia si cu stilul. Diversitatea este unul dintre punctele forte ale companiei noastre. De aceea Sony Ericsson detine oportunitati de cercetare si dezvoltare in Europa, Japonia, China, India si America de Nord. Sony Ericsson a fost fondata in urma unui joint-venture de 50:50 intre Sony si Ericsson in octombrie 2001, iar sediul sau central este stabilit la Londra. Pentru mai multe informatii despre Sony Ericsson, va rugam vizitati: www.sonyericsson.com

Rogalski Grigoriu Public Relations este agentia specializata in managementul integrat al reputatiei organizatiilor si brandurilor. Creata ca o initiativa antreprenoriala a cinci parteneri - Dragos Grigoriu, Vlad Grigoriu, Eliza Rogalski, Simona Dan si Florina Varzariu, si avand acces la toate resursele de strategie, research, creatie, media si productie ale agentiei mama – TEMPO, echipa Rogalski Grigoriu are experienta a zece ani de specializare in domeniul Relatiilor Publice si validarea a sute de proiecte de referinta in Romania si la nivel regional.

Rogalski Grigoriu este prima agentie din Romania careia International Public Relations Association (IPRA) i-a acordat trofeul Golden World Award, considerat Oscarul PR-ului, pentru cea mai buna lansare a unui brand la nivel international, precum si prima detinatoare a trofeului SABRE European Awards pentru excelenta in crisis management.

Avand o echipa de 15 consultanti specializati prin Chartered Institute of Public Relations, precum si competente extinse in comunicare, prin cursuri de Creative Planning, Idea Management si Competitive Intelligence, Rogalski Grigoriu este agentia de PR cu expertiza completa in consumer, healthcare, business-to-business, financial, real estate, retail, litigation PR, crisis & issues management. Portofoliul de clienti ai agentiei include atat organizatii locale, cat si internationale - Agricola Bacau, Atlas Corporation, Baneasa Investments, BSG, BSR, Boom, Carlsrom Beverage, Cetelem, Deloitte Romania, Asociatia Erudio, Franke Romania, LaborMed Pharma, Millennium Bank, New Kopel Sixt, Ocif Group, Kiwi Finance, Petrom, Tassullo, Tuborg Romania. Avand un model propriu de management al ideilor si al talentelor, precum si instrumente de PR create pentru a facilita comunicarea companiilor cu toate categoriile de stakeholders, Rogalski Grigoriu se pozitioneaza de partea publicului, contribuind in mod activ si vizibil la atingerea obiectivelor de business ale clientilor sai.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri