Lansata in urma cu o luna si jumatate, agentia Arsenoaiei & Matasel anunta un proiect desfasurat pentru Politia Capitalei impreuna cu trustul MediaPro. Campania "Accidentele se pot intampla oricui! Ai mai multa grija in trafic!" este primul dintr-o serie de proiecte ale agentiei, ce urmeaza sa fie anuntate in lunile urmatoare.
Campania a fost realizata pro bono, atat din partea Arsenoaiei & Matasel, cat si din partea trustului MediaPro, care a oferit spatiu media si si-a implicat vedetele in campanie.

“Voiam sa avem o cauza sociala proprie, ne-am propus asta inca de cand am lansat agentia”, a spus, pentru Wall-Street, Razvan Matasel, partener Arsenoaiei & Matasel. “Trustul Pro a fost un partener care a inteles sa ne sprijine, sa ne ajute. Noi am prezentat ideea la foarte multe trusturi, dar ne-am dat seama ca trustul Pro era cea mai buna varianta pentru ca proiectul sa devina atat de vizibil, la o scala atat de mare”.

Timp de o saptamana, vedete ale trustului Pro – printre care Andi Moisescu, Roxana Ciuhulescu, Bogdan Naumovici si Cabral – alaturi de sportivi si cantareti, au aparut la evenimente si emisiuni in scaun cu rotile, pentru a ilustra mesajul campaniei: "Accidentele se pot intampla oricui! Ai mai multa grija in trafic!"

Emisiunile au fost difuzate pe Pro TV, Acasa, sport.ro, Pro Cinema si MTV. Mai mult, Pro TV si Acasa au creat continut dedicat acestei campanii, aducand in fata telespectatorilor povestile unor oameni care, in urma accidentelor rutiere in care au fost implicati, au ramas imobilizati in scaun cu rotile.

Din partea bloggerilor, in campanie s-a implicat Crisitan Manafu, care a experimentat, pret de cateva ore, viata in scaun cu rotile.

Mai multe lansari dupa 1 ianuarie

Lansata la sfarsitul lui septembrie, agentia lui Emilian Arsenoaiei (fost director de creatie la Leo Burnett si Tempo Advertising) si Razvan Matasel (fost sef al strategiei la Leo Burnett), deruleaza in prezent mai multe proiecte, care vor fi anuntate la inceputul anului viitor.

Arsenoaiei si Matasel au participat pana acum la pitchuri cot la cot cu agentii mari de publicitate si au reusit sa convinga cateva “companii mari, companii mici, start-up-uri”. Cei doi isi propun sa realizeze una-doua campanii pe luna si se asteapta ca veniturile de pana la sfarsitul lui 2008 sa acopere investitia in lansarea agentiei.

“Pentru anul viitor ne-am propus sa castigam cel putin cat castigam pana acum, cand lucram in agentii, si sa fim mult mai incantati de produsul nostru final”, conchide Matasel.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri