L’Oréal Romania a ales agentia de relatii publice Image pentru gestionarea comunicarii corporate la implinirea a 100 de ani de existenta a companiei-mama. Image furnizeaza companiei L’Oréal Romania servicii de media relations, comunicare interna, organizare de evenimente si suport pentru dezvoltarea unui proiect de CSR.
“Centenarul L’Oréal reprezinta pentru noi un moment extraordinar, avand in vedere ca putine companii sarbatoresc 100 de ani, dar si o ocazie de a reafirma si de a comunica angajamentele asumate de compania noastra de-a lungul timpului. Prin urmare, proiectele planificate cu aceasta ocazie au o importanta pe masura evenimentului si sunt deosebit de complexe intrunind activitati pentru presa, pentru angajatii companiei, cat si un program amplu de responsabilitate sociala dedicat studentilor”, a declarat Dana Dobrescu, Corporate Communication Manager L’Oréal Romania.

L’Oréal a fost infiintata in 1909, in Paris, de catre chimistul Eugène Schueller, devenind in timp, liderul mondial in industria frumusetii. Astazi, compania are 23 de branduri la nivel mondial, prezente in lanturi de distributie (saloane de cosmetica, piete de larg consum, lanturi de lux, farmacii), cu origini culturale diverse (americane, italiene, franceze, japoneze, chinezesti etc.). Printre brandurile companiei se numara L’Oréal Paris, L’Oréal Professionel, Vichy, Lancôme si The Body Shop sunt recunoscute drept lideri mondiali in categoriile lor.

Image este o companie independenta de relatii publice, cu o activitate de peste 14 ani pe piata din Romania.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din sec╚Ťiunea Media & Pub »


Comunicate de pres─â

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Citește și
Coronavirus | Kanal D face modicări în grila de programe
Setari Cookie-uri