Walt Disney Company a programat pentru 19 septembrie lansarea oficiala in Romania a postului de televiziune pentru copii Disney Channel, rezultat in urma rebranduirii canalului Jetix.
Disney, televiziunea care se adreseaza copiilor cu varste cuprinse intre 2-5 ani, respectiv 6-14 ani, va oferi telespectatorilor seriale precum Hannah Montana, desene animate precum Phineas and Ferb si filme productie originala, printre care High School Musical si Camp Rock.

Postul va include si un Playhouse Disney Block cu mai multe emisiuni distractive pentru prescolari, bazate pe educatie, ce includ hituri ca Mickey Mouse Clubhouse si Handy Manny. Programele postului vor fi dublate.

“Programele noastre prezinta un interes universal pentru copiii si familiile din intreaga lume si sunt incantat ca telespectatorii romani vor avea oportunitatea sa se bucure de combinatia unica de animatie, actiune live si filme originale specifica Disney Channel”, declara Maciej Bral, vicepresedinte si manager general Disney Channels, Europa Centrala si de Est, Africa de Sud si Orientul Mijlociu.

Disney Channel Worldwide detine un portofoliu de 98 de posturi si/sau semnale de posturi pentru copii, disponibile in 167 de tari si in 32 de limbi, incluzand marcile Disney Channel, Disney XD, Toon Disney, Playhouse Disney, Disney Cinemagic, Hungama, GXT, Jetix si Radio Disney.

In decembrie, Disney a incheiat un acord pentru preluarea integrala a Jetix Europe. Disney detinea inainte de aceasta tranzactie aproximativ 70% din actiunile Jetix Europe.

Pe piata programelor TV pentru copii din Romania mai sunt prezente Minimax, Cartoon Network, Boom Smarty si Euro Kid TV.

Cititi si Strategia Disney Channel dupa rebranding


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri