Gigantul media Naspers vrea sa se extinda in Asia

Koos Bekker, directorul executiv al gigantului Naspers, una dintre cele mai mari companii media din lume, a anuntat ca dispune de peste 600 milioane dolari pentru achizitii din Asia de Sud, scrie Bloomberg.
Cautand o prezenta mai mare in Asia, Bekker a declarat ca va urmari "un numar asemanator de achizitii cu cel de anul trecut".

Nasper a evaluat aproximativ 200 de tranzactii potentiale in urma cu un an si a incheiat aproximativ 10% dintre acestea, a declarat seful Naspers.

Bekker intentioneaza sa extinda imperiul media in pietele emergente, construind retele pe care acesta le-a dezvoltat in Africa si Europa. Naspers ofera televiziune prin cablu in 50 de state africane prin divizia MultiChoice, care genereaza 60% din veniturile totale ale companiei in valoare de 1,8 miliarde dolari.

In acest an, compania a cumparat 91% din platforma de comert electronic din Brazilia, BuscaPe.com pentru 342 milioane dolari, 83% din Banker.pl, un portal financiar din Polonia, pentru 19,5 milioane dolari si 51% din Korbitec, dezvoltator sud-african de software.

Compania, cu o istorie de aproximativ 100 de ani, detine peste 60 de publicatii in Africa de Sud, inclusiv tabloidul Daily Sun. Compania detine actiuni in cadrul unor publisheri, site-uri de comert online si furnizori de continut digital din Africa, Brazilia, China, Polonia si Ungaria.

De asemenea, gigantul Nasper a cumparat recent cel mai mare site de vanzari de masini second-hand de pe piata locala, autovit.ro.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri