Contactat de Wall-Street, presedintele UZEAR, Mihai Heimann, a explicat ca TVR a creat confuzie in randul telespectatorilor deoarece concursul “Masina Anului“ a fost organizat in luna noiembrie de catre UZEAR si difuzat la National TV, iar TVR a difuzat competitia cu acelasi nume in luna decembrie.
Acuzatiile UZEAR sunt insa neintemeiate, potrivit reprezentantilor TVR – care difuzeaza competitia “Masina Anului in Romania”, organizata de o alta asociatie a presei de profil – Asociatia Presei Auto din Romania.
Mai mult, potrivit unei decizii a Tribunalului Bucuresti, marca “Masina Anului” nu apartine in exclusivitate UZEAR, dupa ce OSIM a depus o cerere “cu motivarea ca expresia «Masina Anului» este compusa din cuvintele uzuale care nu se pot atribui ca marca cu drepturi exclusive unei singure persoane”.
Reprezentantii TVR infirma si acuzatia potrivit careia televiziunea publica ar fi organizat un concurs publicitar cu caracter comercial, in care ar fi promovate anumite modele de automobile in dauna celorlalte.
“SRTv nu a organizat nici un eveniment cu privire la competitia intre masini, organizatorul competitiei auto fiind APAR. Competitia APAR nu este un concurs publicitar cu caracter comercial in care s-ar promova anumite marci de automobile in dauna celorlalte ci un eveniment care stimuleaza competitia intre diferitele marci de autoturisme cu privire la peformantele acestora, dar, in niciun caz, nu in dauna altor autoturisme, carora nu li se va face reclama negativa”, au spus reprezentantii TVR.
Masina Anului 2010 este, potrivit UZEAR, noul Opel Astra, si potrivit APAR, Ford Fiesta.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: