Dragos Gurarosie, fostul director executiv al regiei de vanzari F5 X-Media, parte a trustului Realitatea-Catavencu, va ocupa incepand din aceasta luna functia de Business Director al grupului Metropotam.
Cu o experienta de peste 9 ani in media si new media, Dragos Gurarosie va fi responsabil cu identificarea si dezvoltarea oportunitatilor de business pentru cele trei companii din grup, Fourhooks, Krogos Software si Knopad Software. Parte din top management, el va lucra indeaproape cu Dragos Novac - Krogos, Knopad - si Mihaela Barsan - FourHooks.

Gurarosie si-a inceput cariera la PrimaTV, in 2000, unde a avansat de la pozitia de junior account executive pana la senior account manager. Apoi a fost sales manager la Radiostar, actualul MagicFM. Au mai urmat National Geographic Channel, din nou Prima TV, de unde a fost recrutat ca director executiv al F5 X-Media. A parasit compania la sfarsitul lui decembrie, in urma unei decizii personale.

"Gurarosie este un tip profesionist, cu experienta solida de business si cred ca va contribui din plin la ce ne-am propus sa facem in anii care vin. Pentru noi a fost un pas natural si firesc de a intari echipa cu un om de valoare, senior, mai ales ca Dragos are o mare afinitate cu oamenii din echipa, principiile si valorile dupa care ne ghidam", a declarat Dragos Novac.

Metropotam Group este un grup de companii ce ofera solutii integrate de dezvoltare de software, marketing si comunicare de proiecte online.

Grupul incorporeaza o platforma integrata de servicii online si mobile din care fac parte metropotam.ro, urbanbite.ro, coolio.ro, 100eyes.ro si aplicatia de mobil Urbee sub managementul Knopad Software, un incubator de de proiecte speciale de dezvoltare prin Krogos Software Development si agentia de comunicare FourHooks, desemnata Agentia Anului in cadrul festivalului Internetics 2009.

Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri