Consiliul Concurentei a anuntat ca analizeaza concentrarea realizata prin preluarea Sport Radio TV Media SRL de catre Pro TV SA in 2007, existand suspiciuni ca preluarea nu a fost notificata desi ar fi intrunit conditiile prevazute de legislatie in acest caz.
"Pro TV a cerut o concentrare pentru ca a avut loc o reorganizare, pe care am acceptat-o, dar avem suspiciuni ca s-ar fi produs o preluare nenotificata in 2007", a declarat Bogdan Chiritoiu, presedintele Consiliului Concurentei (CC). Acesta a explicat ca investigatia demarata nu are ca obiect problema concurentei in sine, ci modul in care a fost realizata concentrarea in 2007

Investigatia a fost declansata anul trecut, iar pana in prezent nu s-a ajuns deocamdata un verdict. In cazul in care se va ajunge la concluzia ca Pro TV nu a notificat CC desi ar fi trebuit, compania risca o amenda de pana la 1% din cifra totala de afaceri. Agentul economic poate ataca in instanta decizia CC.

Adrian Sarbu a adus pe ecrane Sport.ro – relansarea, de fapt, a canalului de televiziune TV Sport, cumparat in prealabil de la Silviu Prigoana, pentru 4,6 milioane de euro.

Fata de 2008, numarul investigatiilor declansate s-au dublat in 2009 , 55 de investigatii aflandu-se in curs de derulare la sfarsitul anului. Dintre acestea, 39 au fost declansate in 2009, iar restul - reportate din anii anteriori. "Ne asteptam ca anul acesta sa finalizam si celelalte investigatii declansate in anii anteriori", a mai spus Chiritoiu.

Printre companiile investigate in 2009 s-au numarat ArcelorMittal, Lafarge Ciment, Billa, Selgros, Mega Image, Metro, Real, Orange, Vodafone, Cosmote, Ozone Laboratories si Pro TV.




Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri