DDB Bucuresti a preluat din aprilie 2010, in urma unui pitch local, contul Volkswagen, atat autoturisme cat si vehicule comerciale.
Campania denumita “Jetta. Pare scumpa dar nu este” si lansarea noului Touareg sunt primele initiative de comunicare desfasurate de catre DDB Bucuresti impreuna cu echipa de marketing de la Porsche Romania.

Sebastian Vlasceanu, Marketing & Communication Manager la Porsche Romania, spune ca piata auto din Romania s-a reintors la nivelul anului 2002, prin urmare, misiunea oamenilor de comunicare este mai dificila decat oricand. “Am incredere insa ca, impreuna cu echipa DDB, vom gasi solutiile cel mai potrivite contextului actual”.

Fondata in 1996, agentia DDB Bucharest ofera servicii de comunicare integrate.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri