Tempo Creative Group are o noua echipa de management

Membrii fondatori ai Tempo - Dragos, Corina si Vlad Grigoriu, impreuna cu Florina Varzariu - vor alcatui board-ul grupului Tempo, care a numit echipa de management executiv: Eliza Rogalski, CEO Tempo Creative Group, Aura Toma, CEO Tempo Advertising, Simona Dan, CEO Rogalski Grigoriu Public Relations.
Rolul boardului va fi de dezvoltare a grupului prin diversificarea serviciilor existente prin achizitii, parteneriate, cat si prin infiintarea de la zero a unor noi companii. Fiecare membru al board-ului va avea cateva domenii de implicare prioritare, si anume: Corina Grigoriu va analiza eficienta operationala (analiza bugetelor, folosirea resurselor, urmarirea investitiilor), Florina Varzariu va superviza politica financiara, Vlad Grigoriu se va ocupa de dezvoltarea profesionala, diversificarea portofoliului de servicii si a bazei de clienti, iar Dragos Grigoriu va coordona activitatea boardului.

“Tempo este un loc unde am reusit sa inspiram si sa sustinem oamenii in dezvoltarea lor profesionala si personala astfel incat sa-i putem motiva promovandu-i in pozitii cu responsabilitate executiva. Aceasta noua structura aduce o largire si diversificare a bazei decizionale, pregatind dezvoltarea grupului Tempo, prin adaugarea in beneficiul clientilor a mai multor servicii cu aceeasi trasatura de antreprenoriat si creativitate care ne caracterizeaza”, a spus Dragos Grigoriu, fondatorul si presedintele board-ului Tempo Creative Group.

Noua structura de management executiv devine operationala de astazi si consolideaza o echipa de 150 de specialisti care lucreaza in momentul de fata pentru un numar de peste 90 de branduri locale si globale.

Informatia a fost publicata in premiera in aceasta dimineata de Cristi Manafu si Marius Pahomi, pe blogurile acestora.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »



Setari Cookie-uri