Producatorul american de imbracaminte Levi Strauss & Co organizeaza un pitch global pentru contul de media planning&buying, estimat la aproximativ 80 mil. euro, informeaza Brandrepublic.
Miscarea face partea din strategia companiei de a “intineri” brandul in cele 110 piete pe care opereaza in prezent.

Activitatea media a Levi Strauss&Co este gestionata de Omnicom, parte a OMD, din America de Nord.

La inceputul acestui an, Bartle Bogle Heharty, agentia care a gestionat timp de 28 de ani, a renuntat la contul creativ al companiei, refuzand sa participe la licitatia pentru operatiunile din SUA.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri