Culoarea portocalie a provocat un adevarat razboi intre operatorul de telefonie mobila Orange si fondatorul liniilor aeriene pentru bugete reduse Easyjet, ambele parti pregatind armate intregi de avocati, confirmand ca nu sunt dispuse sa cedeze.

Orange a ridicat securea razboiului impotriva diviziei Easymobile, ale carui logo-uri, materiale publicitare si prezentare in ansamblu folosesc o nuanta de orange ce seamana izbitor cu cea a serviciului omonim de telefonie mobila.

Pe de alta parte, Stelios Haji-Ioannou, fondatorul grupului Easy, s-a aparat argumentand ca divizia de telefonie mobila a grupului pe care il conduce face referire la imaginea grupului, care tot culoarea orange o are, mai ales ca o culoare nu poate deveni marca inregistrata sau sa se afle in patrimoniul unei singure companii.

Orange sustine ca ceea ce au facut concurentii sai a dus la confuzie generala intre consumatori, intrucat Easymobile practica preturi mai mici, dupa reteta cunoscuta a liniilor aeriene Easyjet.

Easymobile va fi lansat luna viitoare, insa se prezinta deja ca un succes garantat.

Fondatorul Easyjet a anuntat ca singurul compromis pe care il poate face este sa introduca o nota de subsol in materialele promotionale si pe site-ul grupului unde sa specifice ca Easymobile nu are nici o legatura juridica sau comerciala cu Orange.

Easymobile va permite abonatilor sa comande cartele SIM prin internet, urmand sa isi aleaga un plan tarifar bazat pe inchirierea de spatiu de comunicatii (airtime) de la TMobile.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri