Grupul de comunicare WPP a inregistrat anul trecut cea mai importanta crestere a veniturilor raportata de o companie publica din sectorul serviciilor de marketing, detronand astfel Omnicom din pozitia de lider, anunta Brandrepublic.

WPP, condus de Sir Martin Sorrell, a benficiat de achizitia companiei de cercetare TNS in octombrie 2008, care a contribuit la o crestere de 13%a veniturilor in 2009, pana la 12,1 mld. dolari.

In schimb, Omnicom a suferit in 2009 o scadere a afacerilor de 12%, pana la 11,7 mld. dolari, in linie cu industria afectata de reducerea bugetelor de promovare.

WPP este compania mama a agentiilor Grey, JWT, Ogilvy & Mather, United Network si Y&R precum si a retelelor media Mindshare, MediaCom, Mediaedge:cia si Maxus. La sfarsitul lui 2009, grupul avea 138.000 de angajati la nivel global, inclusiv cei angajati in companii asociate.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
Cifra zilei in publicitate: piata creste cu 5,3% in 2014