Mihai Fanache, managing director al Mediacafe, compania care reprezinta vanzarile Yahoo in Romania si jurnalistul Exarhu lanseaza SmallArmy, un business care va elabora strategii de comunicare, va oferi monitorizare si evaluare a prezentei companiilor pe retelele de socializare.

De asemenea, compania va desfasura traininguri, studii si analize (pe subiecte precum: Facebook for Business, Twitter for Business sau Social Media Sales) si va aloca resurse atat pentru dezvoltarea de aplicatii dedicate retelelor sociale cat si de media buying, management si optimizare a campaniilor pe Facebook.

“Businessul a devenit social, canalele de distributie a informatiei au devenit mai complexe si totodata mai simple si accesibile ca niciodata. Toate aceste transformari solicita companiilor noi structuri ce pot sustine si evalua in timp real impactul retelelor sociale asupra consumatorilor. SmallArmy va incerca o simplificare si demistificare a retelelor sociale, analizand individual modul de acomodare si oportunitatea prezentei companiilor pe fiecare canal in parte”, a declarat Razvan Exarhu (foto).

Cine sunt cei doi antreprenori:

Razvan Exarhu

Razvan este blogger, editorialist la Evenimentul Zilei si colaborator al mai multor reviste. Acesta a lucrat pana acum pentru ProFM, ProTV, Academia Catavencu, Radio Guerrilla si Top Gear. In prezent pregateste relansarea www.clandestino.fm, o platforma multimedia care imbina radioul cu televiziunea si jurnalismul.

Mihai Fanache

Mihai Fanache coordoneaza activitatea Mediacafé, compania care reprezinta din 2006 in exclusivitate vanzarile Yahoo! pe piata locala. Activitatea de business a managerului a inceput in 2003, cand a infiintat Ninespices, un studio de dezvoltare web, devenit apoi SuperPunk Interactive. Mihai are o experienta de peste 10 ani in domeniul designului, dezvoltarii web si a coordonarii investitiilor online.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea New Media »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Experiment: Un miliardar da cate 9.000 $ followerilor de pe Twitter