Tot ce tine de estetic si in special de culori are o influenta masiva asupra intentiei de achizitie de pe magazinele online. Culorile cresc recunoasterea brand-ului la un nivel important si, la randul sau, brandul are legatura directa cu increderea consumatorilor.
Kiss Metrics a realizat un infografic ce are in plin plan arta persuasiunii, in special prin culori. Ce inseamna galbenul, rosul, albastrul? Ce influente au culorile in design-ul unui site? Infograficul de mai jos raspunde acestor intrebari si mai mult de atat.

Esti pasionat(a) de comertul pe internet si vrei sa afli mai multe informatii, ponturi si studii de caz de la experti in domeniu? Atunci nu ai voie sa ratezi editia cu numarul trei a ecomTIM, cel mai important eveniment regional de e-commerce si marketing online.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea New Media »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Amenintarile financiare in 2020: domeniile fintech, mobile banking