Facebook va face HTML-ul reclamelor Web pe care le serveste pe platforma identic cu cel al continutului organic, astfel incat publicitatea sa nu poata fi blocata prin ad blockere. In schimb, ofera utilizatorilor optiunea de a controla ce reclame nu doresc sa apara in feed, scrie Techcrunch.

Astazi, toti utilizatorii de desktop vor vedea un anunt in News Feed explicand faptul ca, desi ad blockerele nu vor mai functiona, pot vizita setarile din Ad Preferences pentru a bloca reclame ale anumitor business-uri.

Facebook a contractat compania de cercetare Ipsos pentru a afla de ce 70 de milioane de americani si aproape 200 de milioane de internauti pe plan global folosesc ad blockere. A descoperit ca „principalul motiv este acela ca reclamele sunt intruzive (69%), exista reclame care incetinesc viteza de browsing (58%) si 56% au spus ca le e teama de malware”.

Viata privata nu s-a aflat in top-ul problemelor, asa ca Facebook considera ca daca reclamele lor sunt non-intruzive, rapide si sigure, oamenii nu vor fi deranjati.

De cealalta parte, Adblock Plus, cea mai mare companie care are ca principal obiect de activitate blocarea reclamelor, a scris intr-un post pe blog ca „Ei bine, se pare ca Facebook tocmai a devenit complet anti utilizatori”, criticand vehement miscarea Facebook si considerand-o o incalcare flagranta a dreptului de libertate online.

Citeste si:
Trump: Zuckerberg mi-a spus ca sunt numarul 1 pe Facebook
Donald Trump: Zuckerberg mi-a...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea New Media »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
O firma de recunoastere faciala a colectat fotografii de pe Facebook