Presedintele Klaus Iohannis a declarat, in cadrul Galei Studentilor Romani din Strainatate, ca Romania are nevoie de o strategie adevarata de promovare, care nu inseamna un logo sau un clip publicitar, ci o viziune si un set de actiuni care sa defineasca cine suntem in lume, ca natiune, scrie Mediafax.

”Romania are nevoie de o strategie adevarata de promovare, care nu inseamna un logo sau un clip publicitar ci o viziune si set de actiuni care sa ne defineasca cine suntem in lume, ca natiune si ca stat. Mi-as dori sa fiti partenerii mei in acest demers, pentru ca, prin ceea ce faceti, sunteti deja ambasadorii Romaniei, lucru pentru care va multumesc”, le-a transmis Iohannis studentilor romani care studiaza in strainatate.

”Multumesc ca nu ati renuntat!”, le-a mai spus seful statului studentilor, in discursul sustinut in cadrul evenimentului si a felicitat Liga Studentilor Romani din Strainatate pentru intreaga activitate, pentru initiativa si consecventa, dar si pentru pasiunea ”care face neinsemnate granitele fizice si distanta”.

”Sunteti cateva mii de oameni, in peste 50 de tari, angrenati in acest proiect, si faceti cinste Romaniei. S-ar putea spune multe cuvinte de apreciere, cu siguranta le meritati, dar voi spune doar doua: performanta si patriotism. Performanta devenita un mod de a fi, si patriotismul care nu epateaza si se manifesta in fapt, descriu cel mai bine ce sunteti si ce faceti”, a afirmat presedintele Iohannis.

Presedintele a spus ca, desi a auzit de multe ori spunandu-se ca in Romania nu mai exista modele, ca nu mai exista repere in societate si valorile se bucura de prea putina recunoastere, exista modele, exista valori si exista exemple. ”Trebuie doar sa privim dincolo de ceea ce sare mai repede in ochi si sa ascultam dincolo de zgomot. Sa avem curajul sa le recunoastem si sa le promovam”, a aratat Iohannis. Potrivit lui Iohannis, finalistii competitiei pentru excelenta academica in strainatate sunt ei insisi modele, si ”dovada ca tinerii pot deveni repere intr-o societate”.

”Oameni deosebiti, care pot deveni exemple, nu au lipsit. Noua ne-a lipsit preocuparea, noi nu i-am pretuit pe masura si cand spunem noi, ma refer la cei care s-au aflat si se afla in pozitii de decizie, unde au puterea de a schimba aceasta stare de fapt”, a mai declarat Klaus Iohannis

El a continuat: ”Este momentul sa redescoperim reperele si modelele, sa le scoatem la lumina si sa le respectam, daca vrem sa construim ceva durabil, sa asumam performanta ca obiectiv in toate domeniile, si pe termen lung, sa investim in educatia care duce la performanta, care duce la calitate, si care raspunde provocarilor actuale”.

”Avem un tel comun, sa ne aducem inapoi in tara tinerii”, a precizat presedintele Iohannis, aratand ca ”nu intamplator” a vorbit la investire despre o Romanie in care isi fac loc ”stabilitatea, aprecierea valorii si calmul dat de a avea optiunea si de a putea alege”.

”Desi pare ceva abstract, nu este. Acesta este climatul in care poate aparea prosperitatea. Nu intamplator am spus ca este nevoie de reformarea sistemelor publice, incepand cu educatia si sanatatea. Romanii plecati peste granite vor veni inapoi cand vor gasi in tara conditii similare cu cele din Occident, cand vor avea aici perspectiva prosperitatii, o educatie care ofera un viitor copiilor lor sau un sistem sanitar eficient si corect. De asemenea, cred ca mai evem un obiectiv, reprezentarea cu demnitate a tarii noastre in lume”, a mai declarat seful statului.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Politic »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri