Pretul unui apartament nou intr-un ansamblu rezidential modern din Capitala poate fi mai mare cu pana la 17.500 euro din cauza locurilor de parcare amenajate de dezvoltatorul proiectului in imediata apropiere a imobilelor, sustin analistii imobiliari de pe piata bucuresteana

Potrivit analistilor imobiliari costul ridicat si diferenta de pret dintre un apartament nou si unul vechi este data, in prezent, si de locul de parcare, pe langa materialele moderne folosite in constructie, de finisaje, informeaza NewsIn. Astfel, daca la un apartament dintr-un imobil vechi locul de parcare nu este asigurat, dezvoltatorul unui complex rezidential nou ofera viitorilor locatari si aceasta facilitate, insa conta-cost.

"Uneori, locul de parcare este inclus in pretul apartamentului, insa, de obicei, cumparatorul trebuie sa plateasca intre 10.000 si 14.000 euro plus TVA pentru un loc in garajul subteran sau intre 2.500 si 8.000 euro plus TVA, pentru un loc la exterior", sustin reprezentantii companiei Colliers International.

Si agentii imobiliari care intermediaza aceste tranzactii sustin ca unii clienti sunt mai reticenti in a se decide pe loc daca vor un apartament sau nu in aceste ansambluri rezidentiale, iar multi considera ca pretul locului de parcare este mult prea mare pentru posibilitatile lor.

"La o prima vedere, daca dezvoltatorul anunta un pret de 70.000 de euro pentru un apartament, exista totusi si clienti interesati. Insa, cand acestia afla ca, pe langa faptul ca pretul locuintei afisat initial nu include TVA, trebuie sa mai plateasca si locul de parcare, iar pretul nu este deloc mic, unii renunta si se reorienteza catre apartamente vechi", au declarat reprezentantii agentiei Corint.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri