Spațiile de birou sunt în continuă dezvoltare și schimbare, dar elementele esențiale rămân aceleași. Acestea privesc bunăstarea angajaților și productivitatea tuturor echipelor, cât și crearea unui mediu pe măsura standardelor actuale. Chiar dacă angajații stau la birou timp de câteva ore în fiecare zi, biroul trebuie să ofere un grad ridicat de confort, comparabil cu cel de acasă. În special dacă aceștia au muncit o mare parte din an în regim remote, vor căuta același aer familiar în spațiul de lucru. Iată câteva dintre elementele esențiale pentru spațiul de birouri:

O bucătărie modernă

Înainte de a discuta despre bunurile pe care angajații trebuie să le aibă la dispoziție pentru a-și face munca mai ușoară este nevoie de identificarea nevoii de spațiu pentru angajați. La acest capitol intră și zonele de lounge și relaxare, dar și bucătăria. Aceasta devine nu doar spațiul în care colectivul ia masa, dar și cel în care socializează, discută și în care se poate deconecta de la munca din timpul zilei. Mulți angajați pun preț pe alimentație și au nevoie de locurile potrivite pentru a-și depozita alimentele, dar și accesoriile necesare tabieturilor de zi cu zi. De exemplu, asigură-te că le pui la dispoziție cafea, recipiente și aparate pentru prepararea acesteia. Bucătăria poate avea o structură similară cu cea de acasă, pentru a spori senzația de confort și pentru a aduce senzația de familiaritate la birou. Spațiul trebuie să fie suficient de mare pentru a încuraja distanțarea fizică și pentru a evita aglomerația de la ora prânzului. O bucătărie modernă și echipată cu toate cele necesare va răspunde nevoilor de zi cu zi ale angajaților.

Mobilier ergonomic

Angajații care muncesc pe toată durata programului la birou, pe scaun, în fața monitorului, se expun la riscuri mai degrabă silențioase. O postură greșită, prea puține pauze și mobilierul inconfortabil pot crea probleme de sănătate în timp. Acestea sunt descoperite, adesea, prea târziu, iar recuperarea este greoaie, precum în cazul scoliozei sau a herniei de disc. Mobilierul ergonomic are menirea de a aduce un grad ridicat de confort în viața de birou. Scaunele de birou au un design special gândit pentru a susține corpul câteva ore bune în fiecare zi, cu ajutorul unei forme prietenoase cu anatomia umană. Chiar dacă aceste piese de mobilier sunt mai costisitoare, efectele benefice pe care le au asupra sănătății angajaților și a productivității merită investiția. O altă soluție modernă la problemele actuale ale angajaților care lucrează la birou sunt mesele de birou cu înălțime reglabilă. Acestea permit fiecărui angajat să-și seteze înălțimea ideală a mesei, pentru a privi drept în monitorul computerului. De asemenea, înălțimea reglabilă permite munca din picioare, recomandată în pauzele de la stat pe scaun.

Produse de birotică

Digitalizarea este măsura implementată de cele mai multe companii în prezent, dar resursele fizice de birotică, precum papetăria, sunt încă necesare. Multe dintre documentele necesare afacerii tale trebuie să fie încă semnate și depuse pe hârtie, iar angajații au încă nevoie de pixuri, creioane și tocuri de hârtie pentru xerox. Mapele pentru documente și organizatoarele sunt esențiale pentru a păstra actele importante precum contracte de muncă și de colaborare. În special dacă ai o companie la început de drum, vei putea observa că procesele pe care trebuie să le întocmești în baza legii sunt mai complicat de digitalizat. Nu vei putea să te bazezi mereu pe computere și servicii online, deoarece birocrația este încă la ordinea zilei.

Un birou dotat cu toate cele necesare se va bucura de un colectiv productiv și pregătit în fiecare zi de muncă făcută cu pasiune, în confort.

Sursa foto: pexels.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »


Setari Cookie-uri