Puține lucruri mă scot din sărite mai tare ca oamenii care ajung faimoși și respectați pentru că se plâng cu ardoare.

Opinie scrisă de Răzvan Căzănescu, expert în antreprenoriat și fondatorul TBF.

Trăim într-o eră în care poți ajunge om de valoare în societate doar prin faptul că te plângi des și mult despre anumite probleme ale sistemului.

Nu trebuie să oferi soluții. Nu trebuie nici măcar să ai o înțelegere profundă a situației. Trebuie doar să te plângi.

Vei fi aplaudat. Vei fi respectat.

Asta a fost campania lui Trump în urmă cu 8 ani. Asta este ceea ce face domnișoara Greta, împinsă de cei mai nenorociți părinți din istorie. Asta fac politicienii și prezentatorii emisiunilor TV la noi.

Iar atât timp cât oamenii normali la cap consumă astfel de conținut, ei vor avea o platformă. Iar apoi tineretul vede că poți ajunge faimos doar prin a "scoate ochii" și vom crea o societate de plângăcioși inculți profesioniști.

Stă în puterea noastră să nu mai oferim societății astfel de oportunități. Stă în puterea noastră să nu urmărim astfel de conținut. Stă în puterea noastră să apreciem oamenii care au petrecut ani de zile să aprofundeze un subiect și să îl poată relata obiectiv.

Aproape orice campanie împotriva nedreptății devine virală. Este punctul nostru sensibil

Una dintre cele mai puternice răni ale oamenilor este rana nedreptății.

O mare majoritate a populației preferă să moară cu dreptatea în mână decât să trăiască bine dar să fie nedrept (pentru ei).

Nu voi vorbi despre implicațiile psihologice ale acestei răni și de ce ar trebui să încercăm să o vindecăm pentru binele nostru, având în vedere că trăim într-o lume profund nedreaptă.

Dar, așa cum spune un vechi proverb inventat: "Dacă nu poți să o învingi, folosește-o în marketing!"

Însă poate fi folosit în marketing într-un mod neetic. Sau poți face un bine oamenilor și să te bucuri de efectul de marketing al acelui lucru.

Mai precis… ceea ce îți recomand să faci este o campanie împotriva unei nedreptăți de care publicul tău țintă are parte în mod constant.

Fie că este o nedreptate din partea furnizorilor, din partea statului, din partea industriei sau pur și simplu din partea societății.

De la campanii de schimbat legi nedrepte la campanii pentru a oferi locuri mai bune pentru bătrâni și până la campanii de dreptate socială. Vei atrage clienții și prospecții de partea ta în timp ce faci o faptă bună.

Sursa foto: TBF

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Ionut Sisu
Ionuț Șișu scrie pentru Wall-Street.ro din anul 2011, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef adjunct . El și-a început activitatea în presă în 2007, în departamentul de limbă engleză al Mediafax monitorizare. În perioada 2008-2009, Ionuț a acoperit domeniile piețe de capital și finanțe personale în cadrul Business Standard, publicația de afaceri a trustului Realitatea-Cațavencu. După o scurtă perioada de timp în cadrul Corect...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Social »



Setari Cookie-uri