De ce ai nevoie pentru a-ti pune ideile in aplicare? Care sunt elementele unei prezentari de succes? Cum construiesti un brand puternic fara niciun buget? Cum faci sa recrutezi cei mai talentati oameni de pe piata? Acestea sunt doar unele dintre problemele cu care se confrunta orice antreprenor care viseaza sa aiba o afacere, iar Guy Kawasaki, fost director de marketing la Apple Computers, ne ofera raspunsul la ele.
Vezi mai jos opiniile lui Marius Tudosiei, proprietarul Bacaniei Vechi, despre ideile prezentate in carte.
The Art of the Start va ofera pasii esentiali pentru a lansa pe piata produse si servicii extraordinare, sau companii de succes – indiferent daca visati sa conduceti viitoarea companie Microsoft sau sa porniti o afacere nonprofit care sa schimbe lumea. De asemenea, cartea este o resursa pentru managerii din companiile deja existente care doresc sa promoveze gandirea antreprenoriala, stimuland astfel creativitatea si demersurile inovative pentru a fi mereu cu un pas inaintea concurentei.
Pe cand lucra la Apple Computers, Guy Kawasaki a transformat niste clienti obisnuiti in adevarati fanatici; in The Art of the Start ne explica cum se face in mod practic acest lucru.
„Cand astepti un copil, citesti La ce sa te astepti cand astepti un copil. Cand esti concediat, citesti Ce culoare are parasuta ta? Cand vrei sa devii antreprenor, citesti The Art of the Start. Aceasta carte este o arma de constructie in masa. Scopul meu a fost sa concep ghidul suprem pentru oricine incepe orice. Acesta reda experienta mea ca «evanghelist», antreprenor, si, mai nou, ca fondator si finantator de start-up-uri. In carte, am renuntat la prostiile teoretice si am expus manierele practice de pozitionare, de branding sau recrutare pentru cei care vor sa inceapa o afacere de success”, spune Guy Kawasaki
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: