IntelligentBee, companie ieseana de dezvoltare software si suport tehnic, investeste 200.000 de euro in platforma de self-ticketing Eventway, a carei lansare a fost anuntata recent. Platforma se bazeaza pe modelul Business-to-Business si se adreseaza organizatiilor si companiilor nationale si internationale.

Pentru dezvoltarea versiunii MVP a fost alocata suma de 60.000 de euro, iar restul fondurilor urmeaza sa fie investite pana la finalul anului 2019, cand se estimeaza ca proiectul va fi definitivat. Jumatate din suma totala este obtinuta din partea unor investitori privati din Iasi, interesati de dezvoltarea pietei locale.

Perioada pentru prima etapa a dezvoltarii Eventway este estimata la un an si jumatate, dintre care primele sase luni sunt dedicate versiunii MVP. Pentru moment, Eventway dispune de functionalitatile esentiale pentru orice platforma de self-ticketing: bilete nominale livrate imediat, tranzactii efectuate in siguranta, check-in prin aplicatie la intrarea in eveniment, monitorizarea in timp real, generarea de coduri promotionale, rapoarte detaliate, check-out intuitiv, acces dashboard de pe orice dispozitiv.

Etapa secundara de dezvoltare va implica imbunatatirea functiilor deja existente, precum si implementarea unor noi optiuni. O functie unica pe piata din Romania va fi posibilitatea de a obtine feedback post-event, pentru a identifica aspectele ce pot fi imbunatatite si dezvoltate in organizarea editiilor urmatoare. De asemenea, utilizatorii vor avea posibilitatea de a rezerva locuri preferentiale in cadrul evenimentelor, iar aplicatia de check-in va fi actualizata constant.

Costul serviciului va fi reprezentat de un procent diferential din volumul de vanzare a biletelor. Pentru partea tarifara, IntelligentBee inca lucreaza la modelul de business. O directie mai clara va fi trasata dupa lansarea MVP a platformei si testarea cu mai multi clienti. Platforma Eventway se va sustine exclusiv din comercializarea biletelor, fara venituri suplimentare din continut publicitar.

Carti audio: invata business...
Citeste si: Carti audio: invata business ascultandu-i pe altii

,,Am ales acest model de business pentru ca ne dorim ca Eventway sa fie o platforma in care clientii platesc doar pentru ceea ce le aduce valoare. Aceasta valoare poate fi masurata prin numarul de bilete vandute si e natural sa masuram performanta platformei avand in focus acest indicator. Astfel, ne aliniem interesele cu cele ale clientilor si ne dorim ca Eventway sa fie un instrument de crestere pentru acestia”, a precizat Costi Teleman, CEO IntelligentBee.

Targetul Eventway pentru primul an a fost de 40.000 de bilete vandute, depasit prin colaborarea cu Afterhills, cel mai mare festival din zona Moldovei, ajuns la a doua editie anul acesta. Versiunea initiala a fost testata in exclusivitate, toate biletele pentru Afterhills fiind distribuite prin Eventway. Pana la finalul lui 2018, se estimeaza un numar de 50.000 de bilete comercializate si incasari de 32.000 de euro, iar principalele obiective sunt validarea proiectului si retentia clientilor.

In al doilea an de activitate, Eventway are un target de 100.000 de bilete vandute si incasari in valoare de 130.000 de euro.

Producatorul de mezeluri Meda...
Citeste si: Meda a investit 5 milioane euro in productia de salamuri crud-uscate


Mai multe articole din sectiunea Start Up »



Citeste si
Generatia Z in campul muncii. Cat de diferiti sunt de Millennials?