“Rezultatele obtinute la incheierea a numai doi ani de la intrarea pe piata de turism din Republica Moldova au in spate eforturi sustinute pe mai multe canale. Ne-am pozitionat foarte bine pe segmentele B2B si corporate travel, dar si ca touroperator. Perfect Tour Moldova are in acest moment peste 50 de parteneri – agentii de turism care revand produsele noastre sau pe cele pentru care suntem distribuitori autorizati. De asemenea, Perfect Tour Moldova asigura baza operationala pentru filiala din Ucraina, o alta piata de turism in plina expansiune”, a declarat Corina Pacuraru, general manager Perfect Tour.
Pentru 2013, compania Perfect Tour estimeaza o crestere cu 60-70%, pana la 50-52 milioane de euro pe piata romaneasca, si un avans de peste 50% a filialei din Republica Moldova, la 1,5-1,7 milioane euro.
Fondata in 2004, Perfect Tour are cu filiale proprii in Romania, Republica Moldova, Ucraina, Bulgaria si Statele Unite ale Americii, si peste 100.000 de clienti. De asemenea, Perfect Tour are peste 500 de agentii partenere si peste 300 de clienti corporate.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: