Complexul Green Village din Delta Dunarii, detinut de antreprenorul Dragos Anastasiu, a ajuns la afaceri de 1,5 milioane de euro in primele 8 luni, in crestere cu 61% fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Numarul de turisti romani si straini care au vizitat Green Village a crescut, in perioada aprilie-august 2016, cu 49%, comparativ cu perioada similara a anului precedent, ajungand la aproximativ 8.000 de persoane. Cei mai multi dintre turistii provin din Romania, Germania, Marea Britanie si Franta. Astfel, datorita cresterii, complexul va ramane deschis si in timpul iernii si va organiza petreceri de Craciun si Revelion, de la 155 euro/persoana, respectiv 350 euro/persoana.

Pentru 2016, Green Village si-a propus o cifra de afaceri de 1,8 milioane de euro, plus 52% fata de nivelul realizat in 2015.

2016 a fost cel de-al doilea an de functionare al Green Village de la preluarea sa de catre Grupul Eurolines Romania, fiind prima investitie in hotelarie a grupului condus de Dragos Anastasiu. Sezonul deschis la Green Village in acest an in luna aprilie se va incheia abia la inceputul anului viitor.

Complexul Green Village din Sfantu Gheorghe a fost preluat in urma cu doi ani de catre grupul Eurolines Romania, condus de Dragos Anastasiu.

Citeste si:
Dragos Anastasiu vinde Eurolines nemtilor de la DerTour
Dragos Anastasiu vinde toate...

Sursa foto: Green Village

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Turism »



Citeste si
Unde s-ar fi aflat Romania daca Iliescu nu ajungea presedinte?
Setari Cookie-uri