Ryanair, una dintre companiile aeriene din România, a înregistrat pierderi de până la 815 de milioane de euro din cauza restricțiilor de trafic, impuse în urma pandemiei. În acest sens, veniturile companiei s-au redus cu 81%, de la 8,49 miliarde de euro la sfârşitul lui martie 2020, la 1,64 miliarde de euro.

Anul 2020 a unul dintre cei mai critici pentru istoria companiei Ryanair. Pandemia a redus la minimum trafic aerian, ținând cont de restricțiile internaționale de trafic. Traficul de pasageri s-a redus cu 81%, de la 149 milioane, la doar 27,5 milioane de pasageri.

În plus, în acest context, veniturile suplimentare, cele din mâncare, băuturi sau alte servicii au crescut cu 11%, la 22 de euro/pasager.

A avut loc o ușoară revenire în vara lui 2020, când lockdown-urile naționale au fost ”relaxate”, însă impactul celui de-al doilea val al pandemiei, urmat de cel de-al treilea au pus din nou la pământ industria turismlui și a aviației, implicit.

Ryanair a apelat la tăieri salariale pentru a-și putea păstra toți angajații (piloții, asistenți de zbor).

Criza COVID-19 a precipitat prăbușirea mai multor companii aeriene din UE, inclusiv Flybe, Norwegian, Germanwings și Level, precum și reduceri substanțiale ale capacității la multe altele.

Pentru anul în curs, Ryanair crede că va transporta un număr de 80-120 de milioane de turiști, iar în următorii cinci ani, compania speră ca numărul pasagerilor să crească la 200.
Veniturile suplimentare, cele din mâncare, băuturi sau alte servicii au crescut cu 11%, la 22 de euro/pasager.

În prezent, Ryanair are o flotă de peste 450 de aeronave. În 2019, Ryanair a transportat 152,4 milioane de pasageri, în creştere cu 9% faţă de 2018. Ryanair operează 21 de rute de pe aeroporturile din România, respectiv Bucureşti şi Craiova.

Sursa foto: Pixabay

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri