La început de an AIR FRANCE KLM lansează o campanie promoțională pentru peste 50 de destinații din Europa, SUA, Canada și Asia. Promoția este valabilă pentru biletele achiziționate până pe 22 ianuarie 2024. Perioada de călătorie este până pe 10 iunie 2024.

Printre destinațiile incluse în promoția Le Rendez-Vous Air France menționăm: Paris de la 163 euro, New York de la 519 Euro, Montreal și Toronto de la 549 Euro, San Francisco de la 689 Euro, Beijing 539 Euro, Nairobi – 749 Euro, Johannesbourg – 789 Euro, Reunion 869 Euro, Lima 1129 Euro, tarfie pentru bilete dus – întors cu toate taxele incluse.

Clienții KLM vor beneficia de oferta specială KLM Click, Book and Fly pentru următoarele destinații: Amsterdam 171Euro, Stavanger 234 Euro, Toronto 546 Euro, Chicago 551 Euro, Las Vegas 685 Euro, Mexico City 789 Euro. Toate prețurile sunt valabile pentru zborurile dus-întors și includ taxele de aeroport.

Prețurile promoționale sunt disponibile pentru achizițiile făcute pe platformele online https://wwws.airfrance.ro și www.klm.ro.

AIR FRANCE KLM este unul dintre cei mai mari jucători în transportul aerian la nivel mondial și pe piața zborurilor lung-curier cu plecare din Europa. Flota companiei este formată din 573 aeronave, iar rețeaua acoperă 243 de destinații din 103 țări prin hub-urile de la Paris-Charles de Gaulle (unul dintre cele mai mari aeroporturi din lume) și Amsterdam-Schiphol.

Sursa foto: Thanakorn.P / Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri