Chiar dacă majoritatea turiștilor români care aleg destinații externe optează pentru sejururi cu tradiție precum Turcia, Grecia sau Bulgaria, sunt din ce în ce mai mulți români care aleg și destinații exotice cum ar fi Maldive, Republica Dominicană, Tanzania, Statele Unite ale Americii sau Mexic.

Această creștere vine pe fondul unor pachete tot mai atractive din perspectiva prețurilor, promoțiile agențiilor de turism, dar și a deschiderii lumii în mod complet pentru turism.

„Dacă ne uităm și la perioada pre-pandemică, creșterea 2019 vs. 2022 este undeva de 50%, iar ulterior, observăm un trend stabilizat, de la un an la altul, de 35%”, a declarat, pentru Wall-Street, Sorin Stoica, CEO Eturia.

În topul celor mai vândute cinci destinații ale agenției de turism Eturia găsim Maldive, Republica Dominicană, Tanzania, Statele Unite ale Americii și Mexicul, cu peste 25.000 de pasageri în cei aproape 17 ani de activitate. Cât despre 2023, peste 4500 de turișți au ales să își petreacă vacanța în una dintre aceste destinații.

În plus, alte destinații cu potențial spectaculos de explorare în viitor sunt Namibia, Madagascar, Algeria, Korea, China și Japonia, Jamaica, Rwanda, Uganda, Aruba, Curacao sau Bahamas.

„Fie că vorbim de circuite de tip adventure, relaxare pe cele mai frumoase plaje ale lumii, experiențe culinare, descoperiri ale naturii într-un mod unic, anul acesta pariem pe descoperirea lumii «of the beaten track»”, mai spune reprezentantul Eturia.

De asemenea, Eturia pariază și pe dezvoltarea zonei de circuite și croaziere în Europa: bătrânul continent poate fi explorat în moduri extrem de variate și ofertante. Astfel, experiențele de tip circuit self drive, circuitele cu însoțitor de grup, croazierele în orașele emblematice ale Europei pot fi acele propuneri care pot arăta Europa într-un mod surprinzător. De la Islanda la Madeira și Azore, de la Sicilia la Toscana sau Provence, de la fiorduri la țărmurile însorite ale Spaniei, toate pot fi explorate într-un mod unic într-un pachet complex.

În acest moment, Eturia colaborează cu peste 1000 de hoteluri direct contractate în toată lumea, o bună parte din ele în exclusivitate pe piața din România. Hotelierii studiază de ani buni piața din România, și, cu ajutorul tour-operatorilor, vin cu oferte aproape de preferințele turiștilor români, precum servicii de masă de tip all inclusive, pachete de SPA, activități de tipul degustărilor, cinelor romantice pe plajă sau poate chiar a activităților nautice. Românii călătoresc de obicei în familie și au dorința de a se întoarce în locurile în care hotelierii i-au deservit la nivel superior, așa că zona de loializare vine cu multiple beneficii pentru piața noastră.

Eturia a devenit, în 2007, prima agenție de turism turoperatoare din România ce oferă servicii tailor-made. Dincolo de cele peste 150 de destinații din portofoliu, experiența Eturia include consultanți specializați pe fiecare zonă a globului, ce șțiu să recomande fiecărui client locuri, hoteluri sau trasee. Mai mult, agenția creează și vacanțe cu plecări predefinite create pe principiul celui mai bun tarif.

Sursa foto: Wall-Street.ro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri