Se apropie perioada Black Friday, un fenomen de shopping de mare importanță pentru comerțul online. Orice antreprenor din e-commerce are șansa de a îmbunătăți substanțial rezultatele financiare ale companiei sale în 2020, doar prin tratarea corectă a campaniilor de Black Friday. Din păcate, pe sectorul IMM și mai ales pe zona start-up online, mulți proprietari de magazine online se concentrează doar pe stocuri și pe marketing, promovare și SEO, tratând superficial provocările din punct de vedere tehnic. Iar de partea tehnică poate depinde succesul sau eșecul campaniilor de Black Friday.

Capacitatea planului de web hosting, testată la maximum de Black Friday

Înainte de orice, trebuie să te asiguri că website-ul tău va rezista creșterilor de trafic de Black Friday, fără ca vizitatorii să aibă probleme în a accesa magazinul online. Orice potențial client trebuie să poată naviga rapid prin paginile website-ului și să poate plasa comenzi fără erori și fără a i se testa răbdarea. Altfel, verdictul este sigur: s-ar pierde o parte din vânzări și chiar din clienți pe termen mediu și lung (încrederea pierdută se câștigă apoi extrem de greu).

Pentru a nu transforma oportunitățile în șanse pierdute, trebuie neapărat să discuți cu un specialist al firmei de web hosting cu care lucrezi și să întrebi dacă planul actual de găzduire web ar rezista unui salt de trafic de Black Friday sau dacă este nevoie de un upgrade. Poate fi chiar momentul să treci la un server VPS sau un server dedicat. Cu această ocazie, testează viteza de reacție și disponobilitatea 24 / 7 a suportului tehnic oferit de firma de web hosting. În perioada campaniei de Black Friday, trebuie ca website-ul tău să fie 100% funcțional, iar dacă totuși ai avea nevoie de suport tehnic, să știi că ai parte instant de un astfel de serviciu.

Firma de găzduire web trebuie să îți asigure uptime garantat (minim 99,9%) și este bine să folosească tehnologia LiteSpeed sau un alt software asemănător care să te asigure că site-ul tau se comporta foarte bine chiar si când traficul ajunge la cote impresionant de mari. Dacă ai îndoieli cu privire la seriozitatea firmei de găzduire web, este momentul să folosesti un comparator de servicii web, astfel poti sa afli destul de usor care companii ofera cele mai bune pachete de gazduire web din Romania.

Securitatea website-ului, oricând o chestiune extrem de importantă

Dincolo de vânzările de moment, de Black Friday un magazin online are șansa de a câștiga clienți pe termen mai lung, imagine pozitivă, vizibilitate pe piață. În același timp, infractorii cibernetici acționează mai intens în perioada noiembrie - decembrie, tocmai pentru că știu că mediul e-commerce este extrem de activ în aceste luni, iar mizele sunt mai ridicate. Pentru a nu exista probleme de niciun fel, de asemenea trebuie să colaborezi cu firma de web hosting și să acționați împreună preventiv.

Paza bună trece primejdia rea, spune un proverb. Acest lucru se aplică perfect în business. Instalează un certificat SSL, sistem de autentificare și criptare care te va asigura ca informațiile sunt transferate în siguranță. Poți întreba specialiștii firmei de web hosting și despre protectia DDoS și filtrul spam.

Website mobile friendly

De Black Friday 2020, se estimează că mai mult de jumătate din cumărăturile online se vor face de pe dispozitive mobile - smartphone-uri și tablete. Cum se comportă website-ul tău în relația cu astfel de vizitatori online? Nu ignora importanța vizitatorilor de pe dispozitive mobile, asigură-te că ai un website mobile friendly. În caz contrar, apelează urgent la ajutor de la o firmă de programare și web design. Chiar dacă ai și o aplicație de mobil dedicată clienților, nu uita că o parte importantă din trafic va fi făcută direct prin browser, pe smartphone sau tabletă.

.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri