Florin Deaconescu, partener PwC

Florin Deaconescu, partener PwC

Reteaua de socializare LinkedIn este un vehicul foarte bun pentru construirea unui brand personal, sustine Florin Deaconescu (foto), partener in cadrul PwC Romania.

“LinkedIn ma tine la curent cu traseul professional al fostilor colegi sau cu unele preocupari comune si pentru asta il gasesc foarte util. Cred ca este si un vehicul foarte bun de brand personal. Pe LinkedIn sunt conectat cu mai mult de 200 persoane si sunt activ pe aceasta retea de socializare de cativa ani buni", spune Deaconescu.

Cititi mai multe aici.

Cristi Cozic, country manager al companiei de software Entersoft

Cristi Cozic, country manager al companiei de software Entersoft

Retelele de socializare sunt canale de marketing si de vanzari absolut necesare in comunicarea de zi cu zi, este de parere Cristi Cozic (foto), country manager al companiei de software Entersoft.

“Retelele sociale sunt canale de marketing si sales absolut necesare in comunicarea de zi cu zi, atat in mediul de afaceri, cat si cel personal. Mi-am propus, insa, sa nu fiu un utilizator dependent de comunicarea exclusiv online (...) De doi ani am un cont activ de LinkedIn. Este un instrument excelent pentru mediul de afaceri, putand sa fiu in contact cu toti partenerii si clientii Entersoft Romania. LinkedIn imi ofera o expunere constanta si o interactiune imediata cu toti profesionistii cu care impartasesc aceleasi obiective de business.

Cititi mai multe aici.

Ciprian Oprea, CEO MCA Grup

Ciprian Oprea, CEO MCA Grup

Ciprian Oprea (foto), director general in cazul producatorului de usi industriale MCA Grup crede ca retelele de socializare au o foarte mare utilitate in recrutarea angajatilor, intrucat iti poti face o idee despre persoana chiar inainte sa o cunosti. Desi nu este un utilizator inrait al acestora, seful MCA spune ca cea mai mare parte a timpului o dedica paginii de Facebook a companiei.

“Retelele sociale sunt o buna sursa de informare, mai ales in cazul selectiei de personal. Iti poti face o idee destul de buna despre caracterul unui om urmarind ce si cum comunica, dar e clar ca vorbim strict orientativ, mai ales pentru ca multi isi creeaza o imagine virtuala care nu corespunde cu realitatea. (...) Pe partea de business, consider ca a fi activ in Social Media contribuie la dezvoltarea imaginii unei firme, este un mijloc util de informare a companiilor, de promovare a produselor si de acces la parerile potentialilor clienti”.

Cititi mai multe aici.

Ionut Gaota, business group lead in cadrul Microsoft

Ionut Gaota, business group lead in cadrul Microsoft

Ionut Gaota (foto) petrece o buna parte din timp pe retelele de socializare, avand cont atat pe Facebook cat si pe LinkedIn.

„Retelele sociale au ajuns sa fie parte din viata de zi cu zi, fie cea profesionala, fie cea personala. Daca acum cativa ani linia care le desparteam era destul de clara in functie de tipicul lor – business sau consumer, astazi este din ce in ce mai greu sa le separam. La aparitie, de exemplu, Facebook era o retea de consumer, iar LinkedIn de business. Acum, insa, deja vedem cum tot mai multe mesaje de business patrund in Facebook, pe masura ce companiile dedica tot mai multa atentie acestui mediu de comunicare interactiv cu clientii, avand pagini dedicate si continut special creat. Iar utilizatorii de LinkedIn incep sa-si exprime tot mai des parerile personale si interactioneaza dincolo de interesele de job”

Cititi mai multe aici.

Sebastian Vaduva, Appscend

Sebastian Vaduva, Appscend

Pentru Sebastian Vaduva, CEO-ul si cofondatorul Appscend - prima platforma romaneasca pentru aplicatii iPhone si Android lansata in 2011, retelele de socializare sunt un mijloc esential pentru informare si dezvoltare a imaginii unui brand, iar cel mai vechi serviciu de acest fel este Twitter, unde are cont de peste 5 ani.

“Folosesc Twitter pentru a ma informa. Am creat diverse liste pentru a urmari bloggerii sau publicatiile preferate. De 5 ani incerc sa ma acomodez cu a scrie in 140 de caractere”, a precizat tanarul antreprenor.

Pe langa Twitter, cofondatorul Appscend are cont si pe Facebook, LinkedIn si spune ca la inceput “a explorat si Pinterest”.

“Incerc sa folosesc Facebook pentru prieteni. Twitter este insa o sursa de informare. Cea mai mare comunitate este contul de LinkedIn, unde sunt conectat cu toti cei cu care am lucrat sau colaborat intr-un fel sau altul”, sustine Vaduva.

Cititi mai multe aici.