Casa Berarilor Artizani își propune să deschidă 10 locații noi în franciză până la finalul acestui an, iar în 2021 să adauge încă 20 de locații noi în sistem de franciză.

„Două dintre beneficiile oferite viitorilor francizati sunt accesul la un sistem de training complet (training operațional pe locație, training vânzari, training pe produs – curs de brewing, training pe competențe antreprenoriale) și la campanii de marketing concepute pentru fiecare locație în parte”, a declarat Florin Mîndru, CEO și co-fondator Casa Berarilor Artizani.

De asemenea, francizorul oferă un sistem operațional la cheie, astfel încât francizatul are un singur furnizor care se ocupă de aprovizionarea cu toate produsele, disponibile în fiecare săptămână prin transport frigorific de specialitate.

Timpul alocat săptămânal de francizat este de minimum 14 ore (două ore/zi), direcționat în zona de management financiar al locației, managementul personalului (verificarea respectării procedurilor de lucru din manualul francizatului), culegere feedback de la clienți, dezvoltare abilități antreprenoriale și analiza săptămânală P&L împreună cu responsabilul din partea francizorului.

Principalii indicatori la care viitorul francizat trebuie să fie atent atunci când dezvolta un proiect Casa Berarilor Artizani sunt:

  • numărul de locuitori din localitatea în care vrea să deschidă locația (minimum 40.000 locuitori),
  • specificul de cumpărături ale consumatorilor (cumpărături în centre comerciale sau în magazine de proximitate),
  • puterea de cumpărare din zona (salariul mediu din localitate).

Toate aceste date sunt analizate împreună cu departamentul de dezvoltare al francizei și astfel se obține acordul de deschidere a locației.

Proiectul de magazine beer-to-go Casa Berarilor include peste 30 de sortimente proaspete, direct îmbuteliate în magazine, și pe lângă acestea încă 70 de sortimente la doză și sticlă, snacks-uri și mai multe băuturi răcoritoare.

Sursa foto: Casa Berarilor Artizani